چرا عطر تند باید انتخاب اول شما باشد؟
نوشته شده توسط : ادمین جهان صنعت گستر

سمفونی از نت های جذاب موسیقی ایجاد می شود. مشابه آن، عطر نیز ترکیبی از نت های مختلف است. مثلا در یک ادکلن تند زنانه نت هایی مانند ادویه و فلفل به کار گرفته می شود. این نت ها با هم ترکیب می شوند و رایحه های مطبوع را ایجاد می کنند. نت ها به دقت با هم ترکیب می شوند. نت ها از یک عطر به عطر دیگر متفاوت هستند. این موضوع این معنی را دارد که هر عطر بوی خاص خود را دارد.
انتخاب نت ها به صورت تصادفی و بدون قاعده نیست. بلکه هر نت وابسته به دیگری است و نت ها بر هم تاثیر می گذارند. بنابراین نمی توان هر نوع مختلف نت را باهم ترکیب کرد و انتظار داشت که رایحه مطبوع به دست آورد. نت ها و ترکیبات عطر روی آن نوشته می شود و شما می توانید با رجوع به آن متوجه شوید که عطر مورد نظرتان چه ترکیباتی دارد.
نت های ادویه ای در ادکلن تند زنانه
در صنعت عطر سازی، ادویه ها مانند گل ها، مرکبات و چوب مواد خام اولیه هستند‌. نت های ادویه ای، گرم، تند و تازه هستند. این نت ها هم در عطرهای مردانه و هم عطرهای زنانه کاربرد دارند. این نت ها موجب ایجاد جذابیت در عطر می شوند و افراد مختلف را مجذوب خود می کنند.

اگر فردی به دنبال برانگیختن عشق و علاقه در معشوق خود باشد، برای خرید این ادکلن زنانه تند وسوسه می شود‌. چون این رایحه قدرت فوق العاده ای در این زمینه دارد و می تواند شیفتگی افراد را به دنبال داشته باشد.

نت های ادویه ای تقریبا در تمام خانواده های بویایی قرار می گیرند. این نت ها ویژگی عجیب و غریبی را در ترکیب ایجاد و مواد اولیه دیگر موجود در ترکیب را برجسته می کنند. عطرهای تند را می توان این گونه دسته بندی کرد؛ عطرهای تند چوبی‌، عطرهای تند گلی ، عطر های تند شرقی ، عطرهای تند گلی-کهربایی، عطر های تند چوبی-چرمی و … که هر کدام از این ها در دو نوع ادکلن تند زنانه و مردانه تقسیم بندی می شوند.

در عطر سازی هم مانند آشپزی، بین رایحه های ادویه ای تند سرد و گرم تفاوت وجود دارد. دارچین، جوز و میخک در دسته ادویه گرم قرار دارند. بانوانی که قصد انتخاب یک ادکلن تند را دارند و سردمزاج هستند باید به دنبال عطری باشند که رایحه های هل، گشنیز و زنجبیل در آن استفاده شده باشند.

نت های تند و ادویه ای نقش مهمی را در چرخه عطر بازی می کنند. این موضوع را می توان به رابطه ی بین ادویه و غذا نسبت داد. بیشتر مردم عاشق استفاده از ادویه در غذاهای خود هستند و این موضوع یکی از مهم ترین بخش های آشپزی و تهیه غذایی خوشمزه و لذیذ است.

ادویه هایی مانند زنجبیل، میخک، فلفل، گشنیز و دارچین بسیار رایج هستند و می توان آن ها را در کابینت آشپزخانه بیشتر خانه ها پیدا کرد. البته در کنار این ادویه می توان زیره سیاه، تمبر هندی و زعفران را نیز پیدا کرد. اما این ادویه ها به نسبت کمیاب تر هستند.

نت های ادویه ای گرم، میل جنسی افراد را بالا میبرند و به علت ماهیت گرم بودن آن ها بیشتر در فصل های سرد مانند زمستان مورد استفاده قرار می گیرند. ادویه های سرد مانند هل و زنجبیل بسیار خاص هستند و مشتریان ویژه خود را دارند.
♦ آیا می دانستید در ترکیب بهترین های ادکلن تند زنانه با نت های ادویه ای، از ادویه خشک استفاده می شود؟

بعضی از برندها، ادویه ها را با گیاهان دیگر ترکیب می کنند تا ترکیب جالب و فوق العاده ای تولید کنند. در واقع، ادویه می‌تواند به صورت خشک یا تازه مورد استفاده قرار گیرد و تاثیر نهایی به چگونگی استفاده از آن بستگی دارد. به عنوان مثال، ادویه تازه برای تولید عطر با رایحه قوی استفاده می‌شود.

نت های ادویه ای را می توان در دو دسته طبقه بندی کرد؛ گرم با ماندگاری کم، سرد با ماندگاری بالا. به عنوان مثال دارچین ادویه ای گرم با ماندگاری پایین است، اما هل ادویه ای سرد با ماندگاری بالا است.

♦ آیا می دانستید برخی از نت های ادویه ای که اخیرا تولید شده اند با رایحه شیرین همراه هستند؟

بله، این موضوع کاملا صحت دارد. این‌ نوع عطر با دستورالعمل های پیچیده تولید می شود. می توان از ترکیب گل ها و علف ها و ترکیبات نوعی شیرینی، عطر ادویه ای و عطر شیرین تولید کرد. این عطر ها کمیاب و گران قیمت هستند چون تعداد کمی از برند ها به فرمول های پیچیده این نوع عطر دست یافته اند.





:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: